Hodnocení obchodu
(Administrátor)
Děkujeme za krásné hodnocení. Jsme rádi, že jste byl u nás spokojen.
Lukáš - Nejlepšíbarvy.cz
Kvalifikovaná obsluha, která mi doporučila vhodnější prostředky.
(Administrátor)
Dobrý den Tomáši, děkujeme za pěkné hodnocení. Rádi jsme pomohli.
Lukáš - Nejlepšíbarvy.cz
Obchod mohu doporucit
(Administrátor)
Dobrý den Jarmilo, moc děkujeme za pěkné hodnocení.
Lukáš - Nejlepšíbarvy.cz
(Administrátor)
Dobrý večer Aleno, moc děkujeme z super hodnocení.
Lukáš - Nejlepšíbarvy.cz
(Administrátor)
Josefe, děkujeme za pěkné hodnocení.
Lukáš - Nejlepšíbarvy.cz
(Administrátor)
Děkujeme za pěkné hodnocení.
Lukáš - Nejlepšíbarvy.cz
(Administrátor)
Vážený zákazníku, děkujeme za vyplnění hodnocení v dotazníku Heureka.cz. Dovolte nám, abychom se vyjádřili k Vašemu hodnocení "delší doby dodání":
Zboží, které máme skladem, dodáváme standardně systémem D+1, tedy v druhý pracovní den od objednání! Podmínkou ale je, aby byla objednávka učiněna do 12:00 pracovního dne (avšak i objednávky přijaté v 14:00 ještě stíháme tentýž den expedovat).
Vy jste ale zboží objednal v PÁTEK v 19:01, tudíž již nebylo možné balík předat žádnému z přepravců.
Navíc z důvodu chybějícího zboží nebyla vaše objednávka předána přepravci ihned v pondělí, ale až v další pracovní den, tedy v úterý 24.9. a doručena Vám byla ve středu 25.9. ve 14:05.
Přijměte tedy prosím omluvu za dodání zboží o 1 pracovní den později než bylo z naší strany přislíbeno.
Jak uvádíte ve vašem hodnocení "zboží dorazilo za týden", tak to samozřejmě není pravda, pře by Vám zboží muselo být doručeno následující pátek v 19h. Zboží Vám prakticky bylo doručeno 2 pracovní dny od objednání, neboť objednání po pracovní době, tedy v pátek v 19h je stejné, jako objednání v pondělí dopoledne.
Děkujeme tedy za pochopení a ještě jednou se Vám omlouváme za dodání o 1 den později, snad jsme Vám tím nezpůsobili závažnější komplikace.
Věříme, že tato drobnost nebude důvodem k tomu, aby jste na náš obchod zanevřel a doufám, že i nadále zůstanete naším zákazníkem.
Lukáš - Nejlepšíbarvy.cz
Doporučuji,max.spokojenost.....
(Administrátor)
Děkujeme za pěkné hodnocení.
Lukáš - Nejlepšíbarvy.cz
(Administrátor)
Dobrý den, děkujeme za pěkné hodnocení a jsme moc rádi, že vše proběhlo k vaší spokojenosti.
Budeme se těšit na Váš další nákup.
Lukáš - Nejlepšíbarvy.cz
Profesionalni pristup.
(Administrátor)
Dobrý den Luďku,
děkujeme za pěkné hodnocení.
Lukáš - Nejlepšíbarvy.cz
Super
(Administrátor)
Děkujeme za pěkné hodnocení.
Lukáš - Nejlepšíbarvy.cz
Jsem spokojen
(Administrátor)
Děkujeme za pozitivní hodnocení a jsme rádi, že jste byl s našimi službami spokojen.
Lukáš - Nejlepšíbarvy.cz
(Administrátor)
Dobrý den, děkujeme za pěkné hodnocení.
Lukáš - Nejlepšíbarvy.cz
(Administrátor)
Děkujeme za pěkné hodnocení.
Lukáš - Nejlepšíbarvy.cz
Vstřícné a milé jednání,ochota poradit.Bezva ceny.
(Administrátor)
Děkujeme za milé hodnocení. Jsme rádi, že jste s námi byla spokojená.
Lukáš - Nejlepšíbarvy.cz
Lazura byla neskutečně pečlivě zabalena, počítá se asi se vším.
(Administrátor)
Dobrý den, moc děkujeme za pěkné hodnocení. Zboží balíme opravdu precizně, snažíme se tak předcházet poškození od "šikovných" přepravců.
Trochu zdeformovaná plechovka - nemělo vliv na těsnost.
(Administrátor)
Dobrý den, děkujeme za pěkné hodnocení a současně se omlouváme za "pomalejší dodání". Zboží bylo objednáno v pátek v 21h večer, přepravci jsme tedy předali hned v pondělí , avšak na pobočce Uloženky byla zásilka připravena k výdeji až ve čtvrtek. Bohužel rychlost přepravy (v tomto případě přepravce Uloženka.cz) neumíme ovlivnit.
Co se týká zdeformované plechovky - balení provádíme s maximální péčí, samotná plechovka je zabalena ve stretch folii, víčko přelepeno fixační páskou a krabice je vycpána dostatečným množstvím výplňového materiálu. I tak se bohužel někdy stane, že přepravce zboží poškodí, za což se moc omlouváme.
Věříme, že i přes tyto drobné problémy nám zachováte přízeň.
S pozdravem
Lukáš - Nejlepšíbarvy.cz
Odborníci, kteří rádi poradí. Ušetřil jsem dost peněz.
(Administrátor)
Dobrý den, moc děkujeme za krásnou recenzi. Jsme rádi, že jste byl s našimi službami spokojen.
Lukáš - Nejlepšíbarvy.cz
Naprostá spokojenost, doba dodání, zabalení produktu.
(Administrátor)
Děkujeme za pěkné hodnocení.
Lukáš - Nejlepšíbarvy.cz
Velice ochotní, dokonce i konzultace po telefonu (kde bude nátěr proveden,nasákovost materiálů.........) Velice spokojen JN
(Administrátor)
Děkujeme za super hodnocení a jsme rádi, že jste byl s našimi službami spojen.
Lukáš - Nejlepšíbarvy.cz