Hodnocení obchodu
Dobrý den, moc Vám děkujeme za super hodnocení. Budeme se těšit na Vaši příští návštěvu našeho e-shopu.
Lukáš - Nejlepšíbarvy.cz
Ochota a rychlost doručení.
Dobrý den, děkujeme za pěkné hodnocení.
Lukáš - Nejlepšíbarvy.cz
super, dobrá kominukace, cena
Děkujeme za pěkné hodnocení.
Lukáš - Nejlepšíbarvy.cz
Děkujeme za pěkné hodnocení.
Lukáš - Nejlepšíbarvy.cz
Děkujeme za pěkné a milé hodnocení. Jsme moc rádi, že jste na našem e-shopu byla spokojena.
Lukáš - Nejlepšíbarvy.cz
Děkujeme za krásné hodnocení. Jsme rádi, že jste byl u nás spokojen.
Lukáš - Nejlepšíbarvy.cz
Kvalifikovaná obsluha, která mi doporučila vhodnější prostředky.
Dobrý den Tomáši, děkujeme za pěkné hodnocení. Rádi jsme pomohli.
Lukáš - Nejlepšíbarvy.cz
Obchod mohu doporucit
Dobrý den Jarmilo, moc děkujeme za pěkné hodnocení.
Lukáš - Nejlepšíbarvy.cz
Dobrý večer Aleno, moc děkujeme z super hodnocení.
Lukáš - Nejlepšíbarvy.cz
Josefe, děkujeme za pěkné hodnocení.
Lukáš - Nejlepšíbarvy.cz
Děkujeme za pěkné hodnocení.
Lukáš - Nejlepšíbarvy.cz
Vážený zákazníku, děkujeme za vyplnění hodnocení v dotazníku Heureka.cz. Dovolte nám, abychom se vyjádřili k Vašemu hodnocení "delší doby dodání":
Zboží, které máme skladem, dodáváme standardně systémem D+1, tedy v druhý pracovní den od objednání! Podmínkou ale je, aby byla objednávka učiněna do 12:00 pracovního dne (avšak i objednávky přijaté v 14:00 ještě stíháme tentýž den expedovat).
Vy jste ale zboží objednal v PÁTEK v 19:01, tudíž již nebylo možné balík předat žádnému z přepravců.
Navíc z důvodu chybějícího zboží nebyla vaše objednávka předána přepravci ihned v pondělí, ale až v další pracovní den, tedy v úterý 24.9. a doručena Vám byla ve středu 25.9. ve 14:05.
Přijměte tedy prosím omluvu za dodání zboží o 1 pracovní den později než bylo z naší strany přislíbeno.
Jak uvádíte ve vašem hodnocení "zboží dorazilo za týden", tak to samozřejmě není pravda, pře by Vám zboží muselo být doručeno následující pátek v 19h. Zboží Vám prakticky bylo doručeno 2 pracovní dny od objednání, neboť objednání po pracovní době, tedy v pátek v 19h je stejné, jako objednání v pondělí dopoledne.
Děkujeme tedy za pochopení a ještě jednou se Vám omlouváme za dodání o 1 den později, snad jsme Vám tím nezpůsobili závažnější komplikace.
Věříme, že tato drobnost nebude důvodem k tomu, aby jste na náš obchod zanevřel a doufám, že i nadále zůstanete naším zákazníkem.
Lukáš - Nejlepšíbarvy.cz
Doporučuji,max.spokojenost.....
Děkujeme za pěkné hodnocení.
Lukáš - Nejlepšíbarvy.cz
Dobrý den, děkujeme za pěkné hodnocení a jsme moc rádi, že vše proběhlo k vaší spokojenosti.
Budeme se těšit na Váš další nákup.
Lukáš - Nejlepšíbarvy.cz
Profesionalni pristup.
Dobrý den Luďku,
děkujeme za pěkné hodnocení.
Lukáš - Nejlepšíbarvy.cz
Super
Děkujeme za pěkné hodnocení.
Lukáš - Nejlepšíbarvy.cz
Jsem spokojen
Děkujeme za pozitivní hodnocení a jsme rádi, že jste byl s našimi službami spokojen.
Lukáš - Nejlepšíbarvy.cz
Dobrý den, děkujeme za pěkné hodnocení.
Lukáš - Nejlepšíbarvy.cz
Děkujeme za pěkné hodnocení.
Lukáš - Nejlepšíbarvy.cz
Vstřícné a milé jednání,ochota poradit.Bezva ceny.
Děkujeme za milé hodnocení. Jsme rádi, že jste s námi byla spokojená.
Lukáš - Nejlepšíbarvy.cz