HET, Strana 16
Webová stránka značky: HETSpolečnost HET je ryze českou výrobně obchodní společností bez jakékoli zahraniční účasti. Začala podnikat v oboru stavebních hmot v roce 1991. Nejdříve distribuovala základní malířské suroviny. V roce 1993 rozšířila sortiment o nátěrové hmoty. V první fázi šlo o klasické klihové nátěry a postupně přibyly interiérové disperzní a poté i fasádní barvy.
Zásadní zlom přišel v roce 1996, kdy firma zakoupila a začala přestavovat areál bývalého uhelného dolu v Ohníči u Teplic, kam se po dvou letech přestěhovala z tehdejšího působiště, lovosické chemičky. Od té doby vlastnici společnosti neustále investují do rozvoje areálu a do moderních technologií. Jen v posledních dvou letech se v součtu jedná o investice přesahující částku 100 milionů korun. Díky investicím do výroby a technologií, úspěšnému marketingu a aktivní obchodní politice se stal HET druhým největším výrobcem vodou ředitelných nátěrových hmot v České republice. Za hranicemi ČR je pro HET rozhodujícím trhem Slovensko, kde firma působí prostřednictvím dceřiné společnosti. Postupně se HETu podařilo proniknout i na trhy dalších států střední a východní Evropy – Maďarska, Bulharska, Polska, Ukrajiny a Ruska. Aktuálně činí export řádově 25 % z ročního obratu.
HET dlouhodobě investuje do marketingu a marketingové komunikace. Její součástí bylo např. oficiální partnerství Tipsport extraligy ledního hokeje nebo partnerství fotbalového klubu FK Teplice. Známost výrobků značky HET v posledních letech výrazně narůstá. Díky širokému portfoliu produktů a rozsáhlé distribuční síti orientované na všechny klíčové segmenty maloobchodního i stavebního trhu a již zmiňovaným exportním aktivitám, dosahuje společnost velmi dobrých obchodních i ekonomických výsledků.
HET se v rámci technologického rozvoje zaměřil především na využívaní nových a kvalitnějších surovin, což společnosti umožnilo zachytit současný trend směřující k výrobě produktů s vyšší užitnou hodnotou pro spotřebitele. Velmi žádané jsou ready mixy, s nimiž HET vstoupil před lety na trh mezi prvními. Za potvrzení úspěšnosti v daném segmentu lze považovat udělení ocenění v kategorii Produkty a technologie roku 2010 výrobku Brillant Creative.
Prioritou veškereho úsilí zaměstnanců společnosti HET byla, je a i do budoucna zůstává snaha nabídnout svým zákazníkům i obchodním partnerům nejen vynikající poměr kvality výrobků a jejich ceny, ale především uspokojení jejich poptávky, požadavků či řešeni problémů. Takto chceme i nadále naplňovat firemní slogan, že HET, to je víc než barvy.
Stránka 16 z 19 - 326 položek celkem